WOW! Så får du dina kunder
att skryta om er

Alla kunder älskar att skryta om er,
om ni bara ger dem en anledning att göra det

I dagens digitala tidsålder är mun till mun-metoden starkare än någonsin. En supernöjd kund kan öka ditt varumärkes räckvidd exponentiellt, medan en missnöjd kund kan göra det motsatta. Tänk om ni konsekvent kunde överträffa era kunders förväntningar så mycket att de inte bara återvänder utan också blir ert bästa säljteam?

Välkommen till ”WOW! – Så får du dina kunder att skryta om dig!”, en workshop framtagen för att få era kunder att aktivt rekommendera er.

Tomas Lydahl är er guide på denna inspirerande workshop.
Med sitt imponerande förflutna som tidigare VD för Sveriges näst bästa företag och Europas tredje bästa när det gäller arbetsglädje, visar Tomas den solklara relationen mellan glada medarbetare och jublande kunder. Hans ledarskap skapade en miljö där service i världsklass inte bara var ett mål – det var normen.

I denna workshop kommer deltagarna att: 

  • Upptäcka hemligheterna hur man enkelt skapar WOW-upplevelser för sina kunder.
  • Få insikter från Tomas expertis inom att skapa en toppklassig företagsmiljö och hur det översätts till fantastiska kundrelationer.
  • Utveckla konkreta strategier för hur ni varje dag överträffar kundernas förväntningar.

Välkommen till oöverträffad kundservice och låt Tomas Lydahl visa dig vägen till att göra varje kund till en hängiven säljare av era produkter och tjänster

“Bakom varje framgångsrik organisation finns en armé av kunder som fick fantastiska upplevelser, vilket de berättar med glädje till andra”

TOMAS LYDAHL

Jag tar aldrig in samma föreläsare två gånger, men Tomas är undantaget som bekräftar regeln. Med sin gedigna erfarenhet som grund är Tomas en mästare på att inspirera med hög relevans, en viktig ingrediens till att vi idag är Sveriges mest rekommenderade optiker.

Thomas Kusoffsky, CEO, Smarteyes International