PDF: De vanligaste misstagen som bokare
Boka föreläsning

Boka föreläsning

Om du har några funderingar eller vill diskutera idéer, är du alltid lika välkommen att kontakta mig!

+46 (0) 732 000 899

[email protected]

"Jag har sett många föreläsare men Tomas är utan tvekan den bästa."

- Patrick Wiberg, Handlare ICA Maxi

 

När jag flyttade hem igen efter många år som chef på Marriott Hotels i USA, blev jag helt förbluffad över hur långt efter Sverige låg när det gäller kundvård.


Enligt Sverigestudien 2010–2014 (sidan 10) prioriteras inte kunderna i svenska företag. De kommer först på 50:e plats i vad som är viktigt när det gäller företagande jämfört med 1:a plats i USA och Australien. Ett ganska intressant resultat, då företag inte kan existera utan kunder.

Slösar ni också massvis med pengar på föreläsare som inte lyckas göra någon förändring?

Jag har sammanfattat de tre största misstagen som jag ser om och om igenom när föreläsare bokas. Ta del av dem för att spara tusentals kronor på rätt föreläsare för din verksamhet nästa gång! Tipsen kommer både som PDF och via mail.

Din email behålls enbart för att kunna skicka relevant information till dig. Vi håller dina uppgifter säkra.

Missnöjda kunder skapar snabbt ett dåligt rykte och i de flesta fall berättar de inte om problemet och ger då inte företaget chansen att fixa problemet, utan går till en konkurrent istället.

Hur många kunder förlorar ni i onödan och
vad kan kostnaden bli?

Något som de flesta företag inte inser är att kunderna kan bli det bästa säljteamet de någonsin haft, då de kan sälja in företaget mycket bättre och trovärdigare än vad ni själva kan.

Tänk dig vad ni skulle vinna på att era kunder skröt om er

Ni får vandrande ambassadörer som säljer in er överallt

Ni når ut till helt nya nätverk

Ni sparar massvis med pengar i marknadsföring

Andra företag som jag har jobbat med

Alla kunder förtjänar att få en WOW-upplevelse!

En nöjd kund har bara fått precis det den förväntar sig. Men en nöjd kund pratar förmodligen INTE om er, ifall inte någon specifikt frågar efter just er produkt eller tjänst. Men en WOW! kund skryter om er aktivt inför alla hon känner. Bakom varje befintlig kund finns massor av nya kunder, om ni ger dem WOW-upplevelser!

 

Boka föreläsning